Smart Software Group Docs
  1. Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
Smart Software Group Docs
  • Back to home
  • IT алба
  • Сервер ба системийн орчин
    • Серверийн үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • MSSQL Server-ийн шинэчлэлт хэрхэн хийх вэ?
    • Серверийн цаг (time sync) алдагдвал яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
    • MSSQL Server дахин ачаалуулах вэ?
    • Сервер компьютерийг формат хийхэд анхаарах зүйлс
  • ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт
    • Клиент программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Пос программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Утасны программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага
    • Клиент компьютер дээр ERP суулгах заавар
    • Посын /Касс/ төхөөрөмж формат хийхэд анхаарах зүйлс
    • Шинэ хувилбарын өөрчлөлтийн товч танилцуулга
    • Клиент дээр шинэчлэлт хийх арга
    • Утасны мобайл апп суулгах
    • Программыг шинэ компьютер руу шилжүүлэх
    • SaleMobile программын татах линк авах болон суулгалт
  • Лиценз шилжүүлэх, идэвхжүүлэлт
    • Лицензийн хугацааг хаанаас харах вэ?
    • Лиценз хэрхэн шилжүүлэх вэ?
    • Одоо ашиглаж байгаа лицензийн бүртгэлийн хэрхэн харах вэ?
    • Лицензийн дугаар хаанаас харах вэ?
  • Windows болон шаардлагатай нэмэлтүүд
    • Windows Update: Яагаад чухал вэ, хэрхэн хийх вэ?
    • .NET Framework хэрхэн суулгах вэ?
  • Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо
    • Шинэ хэрэглэгч хэрхэн үүсгэх вэ?
    • Хэрэглэгчийн эрх хэрхэн тохируулах вэ?
    • Программын нэвтрэх нэр, нууц үгээ мартсан бол яах вэ?
    • Программ руу хэрхэн Microsoft, Google имэйл ашиглаж нэвтрэх вэ?
  • Принтер/Сканнер
    • Принтер холбогдохгүй байна, яах вэ?
    • Принтерийн драйвер суулгах заавар?
    • Программтай хэрхэн принтерийн холболт хийх вэ?
    • Сүлжээний принтер холбогдохгүй байна. Яах вэ?
    • Баркод уншигч ажиллахгүй бол яах вэ?
  • Сүлжээний тохиргоо
    • Интернэт тасалдах үед юу шалгах вэ?
  • Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)
    • Өгөгдөл нөөцлөх (backup) хэрхэн хийх вэ?
    • Программ дээрх мэдээлэл устсан бол яах вэ?
    • Тайлан гаргах үеийн архивыг яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
  • Гадаад системтэй холболт
    • НӨАТ тайлан гаргах үед гардаг түгээмэл алдаа
    • E-Barimt холболтын тохиргоо, шалгах алхам
    • Hamachi гэж юу вэ?
    • Hamachi холболтын хурд хэрхэн шалгах вэ?
  • Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
    • SmartLogic.License.LicenseManager ийн алдаа өгөхөд засах арга
    • Видео контент гарахгүй байх үед хэрхэн засах уу?
    • Хамачи хэрхэн асаах, дахин ачааллуулах вэ?
    • Программ дээр хэрхэн Gmail ашиглаж цалингийн задаргаа илгээх вэ?
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Тухайн бааз серверээс олдохгүй байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Холболтоо шалгана уу"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Системийн хувилбар баазын хувилбараас зөрсөн байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Нэвтрэх цонх нээгдэхгүй байна."
    • access denied
  1. Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд

Программ нэвтрэхгүй байна. "Холболтоо шалгана уу"

Хэрэв Smart ERP програм руу нэвтрэх үед алдаа эсвэл анхааруулга гарч байвал, тухайн асуудлыг хэрхэн засах талаар дараах зааврыг дагана уу.
Анхааруулга
Smart ERP програм нээгдэхгүй "Холболтоо шалгана уу." Анхааруулга өгөхөд шалгах заавар.
Нөлөөлөл
Дээрх алдаа нь систем рүү нэвтрэх үед тухайн компьютер сервер эсвэл баазтайгаа холбогдохгүй байгаа тохиолдол тус анхааруулга өгнө.
Шийдэл
Үндсэн дата баазын байршлаас хамааран шалгах шаардлагатай зүйлс ялгаатай байдаг.
1
Тохиргоо шалгах
Нэвтрэх цонхны Тохиргоо цэсийг дарж Компанийн тохиргоо руу орно.
2
Серверийн холболт шалгах
Доорх зурагт байгаа тохиргооны цонхноос Сервер гэсэн багана дээр байгаа утгыг харна.
3
Сервер холболтын төрөл сонгох
Сервер компьютерийн интернет сүлжээний хаяг - 192.168.. (Ийм утга агуулсан бол дотоод сүлжээний холболтоо сервертэй холбогдож байгаа эсэхийг шалгана)
Бааз байршиж байгаа гадаад хаяг - 43.231.., 66.181.. гэх мэт (Ийм утга агуулсан тухайн бааз ДатаЦентр эсвэл өөрсдийн тусдаа серверт байршиж байна тухайн сервертэй холбогдож байгаа эсэхийг шалгана).
Сервер компьютерийн нэр – DESKTOP- *****, USER-PC, slserver гэх мэт (Ийм утга агуулсан бол дотоод сүлжээний холболтоо сервертэй холбогдож байгаа эсэхийг шалгана).
Сервер компьютерийн хамачи хаяг – 25.68.152.* гэх мэт (Ийм утга агуулсан бол Хамачи vpn ассан, сервертэй холбогдож байгаа эсэхийг шалгана).
Сервер компьютер – localhost, localhost\sl ,./, …. гэх мэт (Ийм утга агуулсан бол таны компьютер sql server хэвийн ажиллаж байгааг шалгана).
Түгээмэл асуултууд
Түгээмэл асуулт
Яагаад ийм анхааруулга гардаг вэ?
Интернэт холболт тасарсан
Сервер унтарсан эсвэл түр ажиллахгүй болсон
Hamachi VPN холболт тасарсан
ERP серверийн firewall порт хаалттай
Түгээмэл асуулт
Яаж засах вэ?
Интернэт холболтоо шалга (Wi-Fi/кабель, ping test)
Hamachi VPN холболт шаардлагатай бол дахин холбогд
Серверийн статусыг IT албатай баталгаажуул
Firewall дээр ERP серверийн порт (ихэвчлэн 1433) нээлттэй эсэхийг шалга
Modified at 2025-10-02 07:44:16
Previous
Программ нэвтрэхгүй байна. "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна"
Next
Программ нэвтрэхгүй байна. "Системийн хувилбар баазын хувилбараас зөрсөн байна."
Built with