Smart Software Group Docs
  1. Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
Smart Software Group Docs
  • Back to home
  • IT алба
  • Сервер ба системийн орчин
    • Серверийн үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • MSSQL Server-ийн шинэчлэлт хэрхэн хийх вэ?
    • Серверийн цаг (time sync) алдагдвал яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
    • MSSQL Server дахин ачаалуулах вэ?
    • Сервер компьютерийг формат хийхэд анхаарах зүйлс
  • ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт
    • Клиент программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Пос программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Утасны программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага
    • Клиент компьютер дээр ERP суулгах заавар
    • Посын /Касс/ төхөөрөмж формат хийхэд анхаарах зүйлс
    • Шинэ хувилбарын өөрчлөлтийн товч танилцуулга
    • Клиент дээр шинэчлэлт хийх арга
    • Утасны мобайл апп суулгах
    • Программыг шинэ компьютер руу шилжүүлэх
    • SaleMobile программын татах линк авах болон суулгалт
  • Лиценз шилжүүлэх, идэвхжүүлэлт
    • Лицензийн хугацааг хаанаас харах вэ?
    • Лиценз хэрхэн шилжүүлэх вэ?
    • Одоо ашиглаж байгаа лицензийн бүртгэлийн хэрхэн харах вэ?
    • Лицензийн дугаар хаанаас харах вэ?
  • Windows болон шаардлагатай нэмэлтүүд
    • Windows Update: Яагаад чухал вэ, хэрхэн хийх вэ?
    • .NET Framework хэрхэн суулгах вэ?
  • Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо
    • Шинэ хэрэглэгч хэрхэн үүсгэх вэ?
    • Хэрэглэгчийн эрх хэрхэн тохируулах вэ?
    • Программын нэвтрэх нэр, нууц үгээ мартсан бол яах вэ?
    • Программ руу хэрхэн Microsoft, Google имэйл ашиглаж нэвтрэх вэ?
  • Принтер/Сканнер
    • Принтер холбогдохгүй байна, яах вэ?
    • Принтерийн драйвер суулгах заавар?
    • Программтай хэрхэн принтерийн холболт хийх вэ?
    • Сүлжээний принтер холбогдохгүй байна. Яах вэ?
    • Баркод уншигч ажиллахгүй бол яах вэ?
  • Сүлжээний тохиргоо
    • Интернэт тасалдах үед юу шалгах вэ?
  • Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)
    • Өгөгдөл нөөцлөх (backup) хэрхэн хийх вэ?
    • Программ дээрх мэдээлэл устсан бол яах вэ?
    • Тайлан гаргах үеийн архивыг яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
  • Гадаад системтэй холболт
    • НӨАТ тайлан гаргах үед гардаг түгээмэл алдаа
    • E-Barimt холболтын тохиргоо, шалгах алхам
    • Hamachi гэж юу вэ?
    • Hamachi холболтын хурд хэрхэн шалгах вэ?
  • Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
    • SmartLogic.License.LicenseManager ийн алдаа өгөхөд засах арга
    • Видео контент гарахгүй байх үед хэрхэн засах уу?
    • Хамачи хэрхэн асаах, дахин ачааллуулах вэ?
    • Программ дээр хэрхэн Gmail ашиглаж цалингийн задаргаа илгээх вэ?
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Тухайн бааз серверээс олдохгүй байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Холболтоо шалгана уу"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Системийн хувилбар баазын хувилбараас зөрсөн байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Нэвтрэх цонх нээгдэхгүй байна."
    • access denied
  1. Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд

Программ дээр хэрхэн Gmail ашиглаж цалингийн задаргаа илгээх вэ?

Програм хангамжаас байгууллагын албан ёсны мэйл хаяг ашиглан цалингийн задаргаа, нэхэмжлэх зэрэг баримт бичгийг илгээх нь харилцааг стандартчлах, мэдээллийн аюулгүй байдлыг хангах, автоматжуулалт хийх, хяналттай, найдвартай орчин бүрдүүлэх үндсэн зорилготой юм.
📌
Программ дээр тохиргоо хийх заавар
Смарт программ руу ороод
Систем -> Тохиргоо -> Имэйлийн тохиргоо руу орж доорх байдлаар мэдээлэлээ бөглөж өгнө.
Анхаарах зүйл: Нууц үг
Программ хангамжаас Gmail ашиглан мэйл илгээх үед Gmail-ийн үндсэн нууц үгийг ашиглахгүй. Үүний оронд тусдаа, зөвхөн программд зориулсан нэг удаагийн App Password үүсгэх шаардлагатай. Энэ App Password нь дахин давтагдашгүй, аюулгүй байдлыг хангах зориулалттай нууц үг бөгөөд Смарт программ мэйл илгээхдээ зөвхөн үүнийг ашиглана.
🔐 App Password үүсгэх алхам (Gmail)
1
Google Account руу нэвтрэх
→ https://myaccount.google.com хаягаар орно
→ Gmail хаягтаа нэвтэрнэ
2
Security (Аюулгүй байдал) хэсэг рүү орно
→ Зүүн талын цэснээс “Security” гэдгийг сонгоно
3
2-Step Verification-ийг идэвхжүүлнэ
→ “Signing in to Google” хэсэгт байгаа “2-Step Verification” дээр дарж идэвхжүүлнэ
→ Утас эсвэл Google Prompt ашиглан баталгаажуулна
4
App Password хэсэг рүү орно
→ 2FA идэвхжсэний дараа “App Passwords” гэсэн хэсэг гарч ирнэ
→ Түүн дээр дарна https://myaccount.google.com/apppasswords
5
App Password үүгэж өгнө
→ App name хэсэгт ямар программ д зориулж үүсгэж байгаа нэрээ оруулна. Жиш: SmartSalary гэх мэт оруулаад Create товчыг дарна.
6
Нууц үгийг хуулах
→ Generated app password
→ Дээрх зурагт харуулсан нууц үгээ хуулаж Смарт программын мэйлийн тохиргооны нууц үг хэсэгт хуулж оруулаад Done товчыг дарж хадгалана.
Одоо та программаасаа цалингийн мэдээлэл, нэхэмжлэх зэрэг баримт бичгүүдийг мэйлээр илгээж туршаад үзээрэй.
Түгээмэл асуултууд
Түгээмэл асуулт
Цалингийн задаргааг өөрийн мэйлээр илгээх боломжтой юу?
Тийм. Та программ дээр тохиргоо хийснээр өөрийн мэйл хаяг ашиглан цалингийн задаргааг илгээх боломжтой.
Түгээмэл асуулт
Ямар мэйл хаяг ашиглаж болох вэ?
Gmail, Outlook зэрэг SMTP дэмждэг мэйл хаяг ашиглаж болно.
Байгууллагын домэйн бүхий мэйл хаяг (e.g. user@company.mn) ашиглах боломжтой.
Түгээмэл асуулт
Тохиргоо хийхэд юу хэрэгтэй вэ?
SMTP серверийн хаяг (жишээ нь: smtp.gmail.com)
Портын дугаар (жишээ нь: 587 эсвэл 465)
Мэйл хаяг болон нууц үг
Зарим тохиолдолд App Password шаардлагатай байж болно (Gmail-д 2FA идэвхтэй бол)
Түгээмэл асуулт
Илгээсэн мэйл очихгүй байвал яах вэ?
Мэйл хаяг буруу бичигдсэн эсэхийг шалгана уу.
Түгээмэл асуулт
Нэг дор хэдэн хүнд илгээж болох вэ?
Програмын тохиргооноос хамаарч нэг удаад олон хүнд илгээх боломжтой.
Зарим мэйл серверүүд илгээх хязгаартай байдаг.
Түгээмэл асуулт
Мэйлээр илгээхэд аюулгүй байдал хэр хангагдсан бэ?
Мэйл илгээхэд SSL/TLS шифрлэл ашигладаг.
Modified at 2025-10-06 02:36:24
Previous
Хамачи хэрхэн асаах, дахин ачааллуулах вэ?
Next
Программ нэвтрэхгүй байна. "Тухайн бааз серверээс олдохгүй байна."
Built with