Smart Software Group Docs
  1. Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо
Smart Software Group Docs
  • Back to home
  • IT алба
  • Сервер ба системийн орчин
    • Серверийн үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • MSSQL Server-ийн шинэчлэлт хэрхэн хийх вэ?
    • Серверийн цаг (time sync) алдагдвал яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
    • MSSQL Server дахин ачаалуулах вэ?
    • Сервер компьютерийг формат хийхэд анхаарах зүйлс
  • ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт
    • Клиент программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Пос программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Утасны программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага
    • Клиент компьютер дээр ERP суулгах заавар
    • Посын /Касс/ төхөөрөмж формат хийхэд анхаарах зүйлс
    • Шинэ хувилбарын өөрчлөлтийн товч танилцуулга
    • Клиент дээр шинэчлэлт хийх арга
    • Утасны мобайл апп суулгах
    • Программыг шинэ компьютер руу шилжүүлэх
    • SaleMobile программын татах линк авах болон суулгалт
  • Лиценз шилжүүлэх, идэвхжүүлэлт
    • Лицензийн хугацааг хаанаас харах вэ?
    • Лиценз хэрхэн шилжүүлэх вэ?
    • Одоо ашиглаж байгаа лицензийн бүртгэлийн хэрхэн харах вэ?
    • Лицензийн дугаар хаанаас харах вэ?
  • Windows болон шаардлагатай нэмэлтүүд
    • Windows Update: Яагаад чухал вэ, хэрхэн хийх вэ?
    • .NET Framework хэрхэн суулгах вэ?
  • Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо
    • Шинэ хэрэглэгч хэрхэн үүсгэх вэ?
    • Хэрэглэгчийн эрх хэрхэн тохируулах вэ?
    • Программын нэвтрэх нэр, нууц үгээ мартсан бол яах вэ?
    • Программ руу хэрхэн Microsoft, Google имэйл ашиглаж нэвтрэх вэ?
  • Принтер/Сканнер
    • Принтер холбогдохгүй байна, яах вэ?
    • Принтерийн драйвер суулгах заавар?
    • Программтай хэрхэн принтерийн холболт хийх вэ?
    • Сүлжээний принтер холбогдохгүй байна. Яах вэ?
    • Баркод уншигч ажиллахгүй бол яах вэ?
  • Сүлжээний тохиргоо
    • Интернэт тасалдах үед юу шалгах вэ?
  • Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)
    • Өгөгдөл нөөцлөх (backup) хэрхэн хийх вэ?
    • Программ дээрх мэдээлэл устсан бол яах вэ?
    • Тайлан гаргах үеийн архивыг яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
  • Гадаад системтэй холболт
    • НӨАТ тайлан гаргах үед гардаг түгээмэл алдаа
    • E-Barimt холболтын тохиргоо, шалгах алхам
    • Hamachi гэж юу вэ?
    • Hamachi холболтын хурд хэрхэн шалгах вэ?
  • Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
    • SmartLogic.License.LicenseManager ийн алдаа өгөхөд засах арга
    • Видео контент гарахгүй байх үед хэрхэн засах уу?
    • Хамачи хэрхэн асаах, дахин ачааллуулах вэ?
    • Программ дээр хэрхэн Gmail ашиглаж цалингийн задаргаа илгээх вэ?
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Тухайн бааз серверээс олдохгүй байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Холболтоо шалгана уу"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Системийн хувилбар баазын хувилбараас зөрсөн байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Нэвтрэх цонх нээгдэхгүй байна."
    • access denied
  1. Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо

Программын нэвтрэх нэр, нууц үгээ мартсан бол яах вэ?

Хэрэв танай байгууллагын Админ эрхтэй хэрэглэгч SmartLogic - ERP системд нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол дараах алхмуудыг дагана уу:
Админ нууц үг сэргээх алхам
1.
https://support.smartlogic.mn/ хаягаар орж Хэрэглэгчийн системд нэвтэрнэ.
2.
Санал хүсэлт цонхоор орж, нууц үг сэргээх хүсэлт илгээнэ.
3.
Санал хүсэлтийн хамт албан тоот хавсаргах шаардлагатай.
Албан тоотод дараах мэдээлэл заавал багтсан байх ёстой:
1.
Танай байгууллагаас Смарт Ложик ХХК компанид хандан хүсэлт гаргасан байх.
2.
Хүсэлтийн утга, шалтгааныг тодорхой, дэлгэрэнгүй тайлбарласан байх (жишээлбэл: Админ хэрэглэгчийн нэвтрэх нууц үг мартагдсан, сэргээх боломжгүй болсон гэх мэт).
3.
Байгууллагын захирал гарын үсэг зурж баталгаажуулсан байх.
4.
Байгууллагын тамга дарж баталгаажуулсан байх. (Хувь хүн бол тамга шаардлагагүй.)
Албан тоотыг файлаар хавсаргаж, санал хүсэлтийн хамт илгээнэ.
Админ аас бусад хэрэглэгчийн нэвтрэх эрх сэргээх
Хэрэв та SmartLogic - ERP программ руу нэвтрэх гэж байгаа Админ биш хэрэглэгч /Жиш: 006, Бат, Kass гэх мэт/, тухайн программ дээр ажилладаг Админ эрхтэй хэрэглэгчээс өөрийн хэрэглэгчийн нэвтрэх нэр болон нууц үг-ийг тодруулна уу.
Админ эрхтэй хэрэглэгч нь танай байгууллагын системийн хариуцсан ажилтан байх бөгөөд бүх хэрэглэгчийн эрх үүсгэх, тохиргоо хийх, нууц үг олгох эрхтэй байдаг.
Хэрэглэгчийн нууц үг солих заавар
1.
Админ эрхээрээ программ руу нэвтрэнэ.
2.
**Систем → Хэрэглэгч → Хэрэглэгч **орж тухайн нууц үг сэргээх хэрэглэгчээ сонгоно.
3.
Дээд хэсэгт Түлхүүр үг өөрчлөх товчыг дарж шинэ нууц үгээ оруулна.
Түгээмэл асуултууд
Түгээмэл асуулт
Нууц үг сэргээх боломжгүй бол өөр яаж нэвтрэх вэ?
Админ эрхтэй хэрэглэгч таны нууц үгийг дахин тохируулж өгч болно.
Түгээмэл асуулт
Нууц үгээ тогтмол солих шаардлагатай юу?
Тийм. Аюулгүй байдлын үүднээс 30–90 хоног тутамд нууц үгээ шинэчлэхийг зөвлөж байна.
Түгээмэл асуулт
Нууц үг мартсан тохиолдолд миний мэдээлэл устах уу?
Үгүй. Нууц үг мартсан нь таны мэдээлэлд нөлөөлөхгүй. Та нууц үгээ сэргээж, өмнөх байдлаар үргэлжлүүлэн ашиглах боломжтой.
Modified at 2025-10-06 06:11:10
Previous
Хэрэглэгчийн эрх хэрхэн тохируулах вэ?
Next
Программ руу хэрхэн Microsoft, Google имэйл ашиглаж нэвтрэх вэ?
Built with