Хэрэв Smart ERP програм руу нэвтрэх үед алдаа эсвэл анхааруулга гарч байвал, тухайн асуудлыг хэрхэн засах талаар дараах зааврыг дагана уу.
Smart ERP програм нээгдэхгүй "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна" Анхааруулга өгөхөд шалгах заавар.
Дээрх алдаа нь систем рүү нэвтрэх хэрэглэгч системд бүртгэл байхгүй эсвэл хэрэглэгчийн кодыг буруу оруулсан тохиолдол тус анхааруулга өгнө.
Тухайн систем руу Админ хэрэглэгчээр нэвтрэж орно.Систем Хэрэглэгч Хэрэглэгч цонхноос тухайн нэвтэрч буй хэрэглэгчийн бүртгэл /Жишээ дээрх байгаа хэрэглэгч : SmartLogic /байгаа эсэхийг шалгана.
Ямар шалтгаанаар ийм алдаа гардаг вэ?Хэрэглэгчийн код буруу оруулсан
Хэрэглэгчийн бүртгэл системд бүртгэгдээгүй
Хэрэглэгчийн бүртгэл устгагдсан эсвэл идэвхгүй болсон.
Хэрэглэгчийн нэр, нууц үг зөв бичигдсэн эсэхийг шалгана уу.
Админ хэрэглэгчтэй холбогдож бүртгэлээ шалгуулах
Caps Lock болон Keyboard Layout (монгол/англи) тохиргоог шалгана уу.