Smart Software Group Docs
  1. ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт
Smart Software Group Docs
  • Back to home
  • IT алба
  • Сервер ба системийн орчин
    • Серверийн үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • MSSQL Server-ийн шинэчлэлт хэрхэн хийх вэ?
    • Серверийн цаг (time sync) алдагдвал яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
    • MSSQL Server дахин ачаалуулах вэ?
    • Сервер компьютерийг формат хийхэд анхаарах зүйлс
  • ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт
    • Клиент программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Пос программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Утасны программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага
    • Клиент компьютер дээр ERP суулгах заавар
    • Посын /Касс/ төхөөрөмж формат хийхэд анхаарах зүйлс
    • Шинэ хувилбарын өөрчлөлтийн товч танилцуулга
    • Клиент дээр шинэчлэлт хийх арга
    • Утасны мобайл апп суулгах
    • Программыг шинэ компьютер руу шилжүүлэх
    • SaleMobile программын татах линк авах болон суулгалт
  • Лиценз шилжүүлэх, идэвхжүүлэлт
    • Лицензийн хугацааг хаанаас харах вэ?
    • Лиценз хэрхэн шилжүүлэх вэ?
    • Одоо ашиглаж байгаа лицензийн бүртгэлийн хэрхэн харах вэ?
    • Лицензийн дугаар хаанаас харах вэ?
  • Windows болон шаардлагатай нэмэлтүүд
    • Windows Update: Яагаад чухал вэ, хэрхэн хийх вэ?
    • .NET Framework хэрхэн суулгах вэ?
  • Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо
    • Шинэ хэрэглэгч хэрхэн үүсгэх вэ?
    • Хэрэглэгчийн эрх хэрхэн тохируулах вэ?
    • Программын нэвтрэх нэр, нууц үгээ мартсан бол яах вэ?
    • Программ руу хэрхэн Microsoft, Google имэйл ашиглаж нэвтрэх вэ?
  • Принтер/Сканнер
    • Принтер холбогдохгүй байна, яах вэ?
    • Принтерийн драйвер суулгах заавар?
    • Программтай хэрхэн принтерийн холболт хийх вэ?
    • Сүлжээний принтер холбогдохгүй байна. Яах вэ?
    • Баркод уншигч ажиллахгүй бол яах вэ?
  • Сүлжээний тохиргоо
    • Интернэт тасалдах үед юу шалгах вэ?
  • Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)
    • Өгөгдөл нөөцлөх (backup) хэрхэн хийх вэ?
    • Программ дээрх мэдээлэл устсан бол яах вэ?
    • Тайлан гаргах үеийн архивыг яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
  • Гадаад системтэй холболт
    • НӨАТ тайлан гаргах үед гардаг түгээмэл алдаа
    • E-Barimt холболтын тохиргоо, шалгах алхам
    • Hamachi гэж юу вэ?
    • Hamachi холболтын хурд хэрхэн шалгах вэ?
  • Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
    • SmartLogic.License.LicenseManager ийн алдаа өгөхөд засах арга
    • Видео контент гарахгүй байх үед хэрхэн засах уу?
    • Хамачи хэрхэн асаах, дахин ачааллуулах вэ?
    • Программ дээр хэрхэн Gmail ашиглаж цалингийн задаргаа илгээх вэ?
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Тухайн бааз серверээс олдохгүй байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Холболтоо шалгана уу"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Системийн хувилбар баазын хувилбараас зөрсөн байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Нэвтрэх цонх нээгдэхгүй байна."
    • access denied
  1. ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт

Утасны мобайл апп суулгах

Smart програмын мобайл аппликейшн суулгах тохиргоо ижил тул доорх зааврыг дагаж суулгана уу.
Суулгах дараалал заавар
1
App татах
Өөрийн ашиглах апп аа татаж суулгана. Өөрийн ашиглаж байгаа утасны төрлөөс хамаараад (PlayStore, AppStore) гэх мэт аппуудаас татна. Хайх жишээ : Smart Inventory, Smart Accounting, Smart Asset, RPOS, Smart Retail гэх мэт.
2
Компанийн тохиргоо хийх
Апп сууж дууссаны дараа нэвтрэх цонхны зүүн доод булан байгаа Тохиргооны товчийг дарж Компанийн тохиргоо -> Нэмэх ийг дарж байгууллагын Регистрийн дугаараа хийгээд хайх дарна. Тохиргоо амжилттай хадгалагдана.
3
Нэвтрэх
Компаниа сонгоод өөрийн нэвтрэх нэр болон нууц үгээ оруулна. (Нэвтрэх нууц үгийг Үндсэн программ дээрээс бүртгэж өгнө).
4
Лицензийн мэдээлэл илгээх
Нэвтрэх үйлдэл хийхэд тухайн кодтой хэрэглэгчийн ТӨХӨӨРӨМЖ лицензийн эрхгүй байна гэсэн анхааруулга гарч байвал та илгээхийн дарна.
5
Лиценз баталгаажуулалт
Хэрэглэгчийн системээр нэвтрэн (support.smartlogic.mn).
Лиценз тохируулах алхам
Алхам 1. Лицензийн мэдээлэл -> Гар утасны лицензийн хүсэлт таны илгээсэн хүсэлт дээр төхөөрөмжийн код ирсэн байгаа үүнийг бүтнээр нь хуулж аваад
Алхам 2. Лицензийн мэдээлэл -> Хэрэглэгч дээр тухайн аппын лиценз дээр тохируулж өгнө.
6
Дахин Нэвтрэх
Лиценз баталгаасан бол дахин нэвтрэх үйлдэл хийж программ хэвийн орж байгаа эсэхийг шалгана.
Түгээмэл асуултууд
Түгээмэл асуулт
Компанийн тохиргоо яаж хийх вэ?
Байгууллагын Регистерийн дугаараа оруулаад хайх дарна.
Түгээмэл асуулт
Компанийн тохиргоо олдохгүй байвал яах вэ?
Та зөв аппликейшн татсанаа шалгана.
77019090 - 2 шугамаар тохиргоо үүссэн эсэхийг шалгуулна.
Түгээмэл асуулт
Лиценз хэрхэн баталгаажуулах вэ?
Хэрэглэгчийн системийн Лицензийн мэдээлэл - Хэрэглэгч цонхноос солих утасны лицензийн сонгож баталгаажуулна.
Заавар: Хэрэглэгчийн систем руу нэвтрэн ороод Видео контент → SmartLogic → IT үйлчилгээ ний бүлгээс 99-012 контентыг үзнэ үү.
Түгээмэл асуулт
Нэвтрэч орсон хоосон байгаад байна
Буруу лиценз тохируулсан эсэхийг шалгах
Нэвтрэж орсон хэрэглэгчийн аппликейшн модул харах эрхийг шалгах.
Modified at 2025-10-02 10:01:32
Previous
Клиент дээр шинэчлэлт хийх арга
Next
Программыг шинэ компьютер руу шилжүүлэх
Built with