Smart Software Group Docs
  1. Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)
Smart Software Group Docs
  • Back to home
  • IT алба
  • Сервер ба системийн орчин
    • Серверийн үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • MSSQL Server-ийн шинэчлэлт хэрхэн хийх вэ?
    • Серверийн цаг (time sync) алдагдвал яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
    • MSSQL Server дахин ачаалуулах вэ?
    • Сервер компьютерийг формат хийхэд анхаарах зүйлс
  • ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт
    • Клиент программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Пос программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Утасны программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага
    • Клиент компьютер дээр ERP суулгах заавар
    • Посын /Касс/ төхөөрөмж формат хийхэд анхаарах зүйлс
    • Шинэ хувилбарын өөрчлөлтийн товч танилцуулга
    • Клиент дээр шинэчлэлт хийх арга
    • Утасны мобайл апп суулгах
    • Программыг шинэ компьютер руу шилжүүлэх
    • SaleMobile программын татах линк авах болон суулгалт
  • Лиценз шилжүүлэх, идэвхжүүлэлт
    • Лицензийн хугацааг хаанаас харах вэ?
    • Лиценз хэрхэн шилжүүлэх вэ?
    • Одоо ашиглаж байгаа лицензийн бүртгэлийн хэрхэн харах вэ?
    • Лицензийн дугаар хаанаас харах вэ?
  • Windows болон шаардлагатай нэмэлтүүд
    • Windows Update: Яагаад чухал вэ, хэрхэн хийх вэ?
    • .NET Framework хэрхэн суулгах вэ?
  • Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо
    • Шинэ хэрэглэгч хэрхэн үүсгэх вэ?
    • Хэрэглэгчийн эрх хэрхэн тохируулах вэ?
    • Программын нэвтрэх нэр, нууц үгээ мартсан бол яах вэ?
    • Программ руу хэрхэн Microsoft, Google имэйл ашиглаж нэвтрэх вэ?
  • Принтер/Сканнер
    • Принтер холбогдохгүй байна, яах вэ?
    • Принтерийн драйвер суулгах заавар?
    • Программтай хэрхэн принтерийн холболт хийх вэ?
    • Сүлжээний принтер холбогдохгүй байна. Яах вэ?
    • Баркод уншигч ажиллахгүй бол яах вэ?
  • Сүлжээний тохиргоо
    • Интернэт тасалдах үед юу шалгах вэ?
  • Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)
    • Өгөгдөл нөөцлөх (backup) хэрхэн хийх вэ?
    • Программ дээрх мэдээлэл устсан бол яах вэ?
    • Тайлан гаргах үеийн архивыг яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
  • Гадаад системтэй холболт
    • НӨАТ тайлан гаргах үед гардаг түгээмэл алдаа
    • E-Barimt холболтын тохиргоо, шалгах алхам
    • Hamachi гэж юу вэ?
    • Hamachi холболтын хурд хэрхэн шалгах вэ?
  • Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
    • SmartLogic.License.LicenseManager ийн алдаа өгөхөд засах арга
    • Видео контент гарахгүй байх үед хэрхэн засах уу?
    • Хамачи хэрхэн асаах, дахин ачааллуулах вэ?
    • Программ дээр хэрхэн Gmail ашиглаж цалингийн задаргаа илгээх вэ?
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Тухайн бааз серверээс олдохгүй байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Холболтоо шалгана уу"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Системийн хувилбар баазын хувилбараас зөрсөн байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Нэвтрэх цонх нээгдэхгүй байна."
    • access denied
  1. Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)

Программ дээрх мэдээлэл устсан бол яах вэ?

Программ дээрх мэдээлэл устах нь хэрэглэгчийн үйл ажиллагаанд саад учруулж болзошгүй тул урьдчилан сэргийлэх, сэргээх арга хэмжээ авах нь чухал.
Нөлөөлөл
Программ дээрх мэдээлэл устах нь санхүүгийн тайлангийн зөрүү, хэрэглэгчийн мэдээлэл алдагдах, ажлын гүйцэтгэл удаашрах, хуулийн эрсдэл үүсэх зэрэг олон сөрөг үр дагаварт хүргэж болзошгүй.
Шийдэл
1
Нөөцлөлт (Backup)
Программын өгөгдлийг тогтмол хугацаанд автоматаар болон гараар backup хийх.
Cloud болон локал backup ашиглах.
2
Сэргээх боломж (Restore)
Манай байгууллага руу холбогдож архив нөөцлөлтийг сэргээх боломжтой эсэхийг тодруулах. Боломжтой бол албан тоотоор архиваа сэргээлгэнэ.
3
Устгасан лог шалгах
Систем → Баримтын лог → Устгасан баримтын лог цонхноос харах боломжтой. (Жич: Бүх цонхны устгасан мэдээллийг харах боломжгүй тодорхрй хэдэн цонх дээр шалгах боломжтой. Систем бүх өөр өөр байна.)
Түгээмэл асуултууд
Түгээмэл асуулт
Программ дээрх мэдээлэл устсан бол би яах ёстой вэ?
Нэн түрүүнд backup байгаа эсэхийг шалгаарай. Хэрэв байгаа бол IT багтай холбогдож сэргээх боломжийг судална.
Түгээмэл асуулт
Програм өөрөө backup хийдэг үү?
Систем тогтмол 12/24 цагийн аль нэг хугацаанд хуучин мэдээллийг автоматаар архивлаж хадгална.
Хэрэглэгчийн оролцоо шаардлагагүй.
Түгээмэл асуулт
Устсан мэдээллийг бүрэн сэргээж болох уу?
Мэдээллийг хэзээ устгасанаас хамаарна. Архив хийсний дараа мэдээлэл утсгасан бол сэргээж болно. Устгахаас өмнөх цагийн архив нөөцлөлт байхгүй бол сэргээх боломж байхгүйг анхаарна уу.
Түгээмэл асуулт
Яаж мэдээлэл устахаас урьдчилан сэргийлэх вэ?
Тогтмол backup хийх, хэрэглэгчдэд зааварчилгаа өгөх, вирусны хамгаалалттай байх, update-ийг зөв хийх.
Хэрэглэгчийн эрхийн тохиргоо бүрэн хийх.
Modified at 2025-10-08 05:52:35
Previous
Өгөгдөл нөөцлөх (backup) хэрхэн хийх вэ?
Next
Тайлан гаргах үеийн архивыг яах вэ?
Built with