Smart Software Group Docs
  1. Сервер ба системийн орчин
Smart Software Group Docs
  • Back to home
  • IT алба
  • Сервер ба системийн орчин
    • Серверийн үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • MSSQL Server-ийн шинэчлэлт хэрхэн хийх вэ?
    • Серверийн цаг (time sync) алдагдвал яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
    • MSSQL Server дахин ачаалуулах вэ?
    • Сервер компьютерийг формат хийхэд анхаарах зүйлс
  • ERP програмын суулгалт ба шинэчлэлт
    • Клиент программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Пос программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
    • Утасны программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага
    • Клиент компьютер дээр ERP суулгах заавар
    • Посын /Касс/ төхөөрөмж формат хийхэд анхаарах зүйлс
    • Шинэ хувилбарын өөрчлөлтийн товч танилцуулга
    • Клиент дээр шинэчлэлт хийх арга
    • Утасны мобайл апп суулгах
    • Программыг шинэ компьютер руу шилжүүлэх
    • SaleMobile программын татах линк авах болон суулгалт
  • Лиценз шилжүүлэх, идэвхжүүлэлт
    • Лицензийн хугацааг хаанаас харах вэ?
    • Лиценз хэрхэн шилжүүлэх вэ?
    • Одоо ашиглаж байгаа лицензийн бүртгэлийн хэрхэн харах вэ?
    • Лицензийн дугаар хаанаас харах вэ?
  • Windows болон шаардлагатай нэмэлтүүд
    • Windows Update: Яагаад чухал вэ, хэрхэн хийх вэ?
    • .NET Framework хэрхэн суулгах вэ?
  • Хэрэглэгчийн эрх, тохиргоо
    • Шинэ хэрэглэгч хэрхэн үүсгэх вэ?
    • Хэрэглэгчийн эрх хэрхэн тохируулах вэ?
    • Программын нэвтрэх нэр, нууц үгээ мартсан бол яах вэ?
    • Программ руу хэрхэн Microsoft, Google имэйл ашиглаж нэвтрэх вэ?
  • Принтер/Сканнер
    • Принтер холбогдохгүй байна, яах вэ?
    • Принтерийн драйвер суулгах заавар?
    • Программтай хэрхэн принтерийн холболт хийх вэ?
    • Сүлжээний принтер холбогдохгүй байна. Яах вэ?
    • Баркод уншигч ажиллахгүй бол яах вэ?
  • Сүлжээний тохиргоо
    • Интернэт тасалдах үед юу шалгах вэ?
  • Өгөгдөл(нөөцлөх/сэргээх/шилжүүлэх)
    • Өгөгдөл нөөцлөх (backup) хэрхэн хийх вэ?
    • Программ дээрх мэдээлэл устсан бол яах вэ?
    • Тайлан гаргах үеийн архивыг яах вэ?
    • Байгууллага өөр дээрээ сервертэй бол нөөцлөлт хэрхэн хийх вэ?
  • Гадаад системтэй холболт
    • НӨАТ тайлан гаргах үед гардаг түгээмэл алдаа
    • E-Barimt холболтын тохиргоо, шалгах алхам
    • Hamachi гэж юу вэ?
    • Hamachi холболтын хурд хэрхэн шалгах вэ?
  • Түгээмэл асуудал ба шийдлүүд
    • SmartLogic.License.LicenseManager ийн алдаа өгөхөд засах арга
    • Видео контент гарахгүй байх үед хэрхэн засах уу?
    • Хамачи хэрхэн асаах, дахин ачааллуулах вэ?
    • Программ дээр хэрхэн Gmail ашиглаж цалингийн задаргаа илгээх вэ?
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Тухайн бааз серверээс олдохгүй байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Холболтоо шалгана уу"
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Системийн хувилбар баазын хувилбараас зөрсөн байна."
    • Программ нэвтрэхгүй байна. "Нэвтрэх цонх нээгдэхгүй байна."
    • access denied
  1. Сервер ба системийн орчин

Сервер компьютерийг формат хийхэд анхаарах зүйлс

Сервер компьютер /Толгой компьютер/ нь өөр дээрээ танай байгууллагын бүх дата мэдээллийг хадгалж байгаа тул сервер компьютерын дата диск дотор /SmartLogic/Database фолдерт өгөгдлийн сангийн мэдээлэл хадгалж байгаа. Формат хийхдээ анхаарах зүйлс:
Анхаарах зүйлс
1
Smart ERP программ руу нэвтэрнэ. Систем->Бааз->Бааз архивлах руу орж боломжит дискээ сонгож бааз архивлах үйлдэл хийнэ. Энэ архивлалт нь тухайн серверийн таны сонгож өгсөн диск дээр тухайн цагаар баазын нөөцлөлт хийсэн.
Заавар: Тусламж → Видео контент → SmartLogic → IT үйлчилгээ ний бүлгээс 99-008 контентыг үзнэ үү.
2
Баазын архивлалт хийсэн бол тэрний дараа манай байгууллага руу "Онлайн үйлчилгээний хүсэлт" илгээж баазын холболтыг салгуулна.
3
Баазын холболт салсан бол зөөврийн хард руу " (D,F,E):/SmartLogic/Backup " дотор байрлах баазын мэдээлэл баазын архив файлуудаа хуулж авна.Өөр нэмэлт хуулж авах зүйлсийн Манай байгууллагын IT инженерээр шалгуулж тодруулж асуух.
Заавар: Программынхаа Тусламж → Видео контент → SmartLogic → IT үйлчилгээ ний бүлгээс 99-017 контентыг үзнэ үү.
4
Формат хийгдэж дууссаны дараа файлуудаа сервер дээрээ хуулж авчраад манай байгууллага руу дахин Онлайн үйлчилгээний хүсэлт илгээж серверийн холболтоо дахин хийлгүүлнэ.
Үүсч болох эрсдэлүүд
1.Баазын мэдээллийг өөр төхөөрөмж рүү хуулах. Зөөврийн хард,Flash диск гэх мэт. Баазын мэдээлэлээ хуулж авсанаар бүх датагаа устах эрсдэлээс сэргийлэх боломжтой.
Түгээмэл асуултууд
Түгээмэл асуулт
Формат хийхээс өмнө юуг анхаарах вэ?
Бүх өгөгдөл, програмын тохиргоо, лиценз, хандалтын мэдээллийг бүрэн нөөцлөх шаардлагатай. Сэргээх төлөвлөгөөтэй байх нь чухал.
Түгээмэл асуулт
Формат хийсний дараа юу хийх вэ?
Үйлдлийн систем, драйвер, шаардлагатай програмуудыг суулгаж, системийн ажиллагааг бүрэн шалгана 77019090 - 2 шугам руу холбогдоно.
Түгээмэл асуулт
Формат хийхэд ямар эрсдэлтэй вэ?
Буруу формат хийвэл бүх мэдээлэл устах, өгөгдөлөө алдах эрсдэлтэй. Иймд мэргэжлийн IT багийн хяналт дор хийхийг зөвлөж байна.
Түгээмэл асуулт
Формат хийгээд дахин суулгахад хэр хугацаа зарцуулах вэ?
Формат дуусаад дахин суулгах явц бүрэн бүх тохиргоотой суухад 40-120 минут зарцуулна.(Интернэтийн хурд, Компьютерийн үзүүлэлт нөлөөлнө.)
Modified at 2025-10-02 09:13:31
Previous
MSSQL Server дахин ачаалуулах вэ?
Next
Клиент программ суулгах үндсэн техникийн шаардлага (OS, CPU, RAM, Disk)
Built with