Илгээсэн хөгжүүлэлтийн саналын явцаа хэрхэн харах вэ?
Харилцагч нь бүтээгдэхүүнтэй холбоотой санал хүсэлт илгээсэн бол тухайн санал хүсэлтийн шийдвэрлэлтийн төлвүүдийг хэрэглэгчийн систем дотроосоо хянах боломжтой. Мөн давхар шийдвэрлэлттэй холбоотой мэйл илгээгддэг.
Өөрийн эрхээр хэрэглэгчийн системд нэвтрэх
support.smartlogic.mn манай байгууллагын хэрэглэгчийн систем рүү харилцагч байгууллага нь өөрийн эрхээр нэвтэрнэ. Хэрвээ уг эрхийн мэдээллээ мэдэхгүй, мартсан бол info@smartlogic.mn эрхийн мэдээллээ авах тухай албан мэйл илгээнэ.
Санал хүсэлт хянах
Хэрэглэгчийн системд орсоны дараа Санал хүсэлт цэс рүү орж өөрийн байгууллагаас илгээгдэж байсан санал хүсэлтүүдийг хянах, шүүж харах боломжтой.
Modified at 2025-02-25 02:08:21