Хэрхэн шинэ хэрэглэгч болох вэ?
Шинээр харилцагч болохын тулд та юуны өмнө манай сошиал сувгууд болон вэбсайт имэйл болон биечлэн ирж уулзалт хийн системийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авсан байх хэрэгтэй. Дэлгэрэнгүй мэдээлэл дээр тулгуурлан ямар систем авахаа сонгосон бол дараахь зааврын дагуу шинэ хэрэглэгч болох юм.Холбогдох: Манай лавлах утас болон 77019090/3/ шугам руу холбоо барьж, системийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах.
Зөвлөгөө авах: Борлуулалтын хэлтэстэй уулзалт товлож, танай бизнесийн хэрэгцээ шаардлагыг хэрхэн хангаж болох талаар зөвлөгөө авах.
Санал авах: Борлуулалтын менежертэй уулзаж, өөрийн шаардлагад нийцсэн системийн санал авах.
Үнийн харьцуулалт: Санал болгож буй үнийн саналыг харьцуулж, хамгийн тохиромжтойг сонгох.
Гэрээ байгуулах: Гэрээтэй уншиж танилцаад, зөрүүтэй мэдээлэл байгаа эсэхийг тулган баталгаажуулан илгээж, нэхэмжлэхийн дагуу төлбөр төлөлт хийгдсэнээр програм онлайнаар суулгах дуудлагад бүртгэгдэх болно.Төлбөр төлөгдснөөс хойшхи программ суугдах цаг хугацаа нь төлбөр төлсөн цаг өдөртэй холбоотой учраас манай IT мэргэжилтнүүд тухайн өдрийн дуудлагын ачааллаас хамааран харилцагч нарт мэдэгдэн ажлын 4 цагт багтаан програм суулгахыг эрмэлздэг.
Тохиргоо хийх: Шинэ системийг үйл ажиллагааны хэрэгцээнд тохируулж, тохиргоо хийх.
Сургах: Ажилтнуудын шинэ системийг ашиглах талаар сургалтанд хамруулах.
4. Тест хийх ба Ашиглалтад оруулахТест хийх: Шинэ системийг туршиж, асуудлуудыг илрүүлж засах.
Ашиглалтад оруулах: Шинэ системийг албан ёсоор ашиглаж эхлэх.
Дэмжлэг авах: Шинэ системийг ашиглахад гарч буй асуудлуудад шийдэл олох, дэмжлэг авах.
Үйлчилгээний нөхцөлүүд: Үйлчилгээний нөхцөл, дэмжлэгийн гэрээ, системийн шинэчлэлтүүдийг тодорхойлох.