Smart Software Group Docs
  1. Борлуулалт
Smart Software Group Docs
  • FAQ - Түгээмэл асуулт
    • Борлуулалт
      • Яагаад Смарт гэж ?
      • Хэрхэн шинэ хэрэглэгч болох вэ ?
      • Програм ажиллах техникийн шаардлага ямар байх вэ ?
      • Гэрээ хэрхэн хийх вэ ?
      • Нэхэмжлэх хэрхэн авах вэ ?
      • Төлбөрийн Ибаримт хэрхэн шивдэг вэ ?
      • Програмаа хэрхэн суулгах вэ ?
      • Програмын лицензийг хэрхэн сунгах вэ ?
      • Програмын лицензийг хэрхэн өөр төхөөрөмж рүү шилжүүлэх вэ ?
    • Дуудлагын төв
      • Дуудлагын төвийн ажлын цагийн хуваарь
      • Хэрхэн онлайнаар үйчилгээ авах вэ ?
      • Програм орохгүй байвал яах вэ ?
      • Програмаа хэрхэн шинэчлүүлэх вэ ?
      • Компьютерээ формат хийсний дараа хэрхэн програм суулгах вэ ?
      • Хэрхэн баазаа өндөрлүүлэх вэ ?
    • Нэвтрүүлэлтийн үйлчилгээ
      • Нэвтрүүлэлтийн үйлчилгээ гэж юу вэ ?
      • Дахин нэвтрүүлэлт гэж юу вэ ?
      • Нэвтрүүлэлтийн төслийн менежер хэрхэн ажилладаг вэ ?
      • Нэвтрүүлэлтийн аудит гэж юу вэ ?
    • Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт
      • Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн баг хэрхэн ажилладаг вэ?
      • Хөгжүүлэлтийн санал хүсэлт хэрхэн илгээх вэ?
      • Илгээсэн хөгжүүлэлтийн саналын явцаа хэрхэн харах вэ?
      • Шинээр хөгжүүлсэн програмын боломжийг хэрхэн ашиглаж эхлэх вэ?
      • Програм шинэчлэл (upgrade) хэзээ хийх вэ?
    • Сургалт
      • Үнэ төлбөргүй ямар сургалтууд байдаг вэ ?
      • Төлбөртэй сургалт хэрхэн авах вэ ?
    • Smart Academy
      • Танхимын сургалтанд хэрхэн хамрагдах вэ ?
      • Танхимын нэвтрүүлэлтийн үйлчилгээ гэж юу вэ ?
      • Хэрхэн шалгалт өгч сертификат авах вэ ?
    • Бусад үйлчилгээ
      • Дата төвийн үйлчилгээ гэж юу вэ ?
      • Мэдээллийн системийн аудит гэж юу вэ ?
      • IT Аудит гэж юу вэ ?
      • Өгөгдлийн сан руу хандах хэрэглэгч хэрхэн үүсгүүлэх вэ ?
      • Системийн API хэрхэн ашиглах вэ ?
  • Troubleshoot - Нийтлэг асуудал, шийдэл
  • Core ERP
    • Smart Accounting - Санхүүгийн нэгдсэн систем
      • Танилцуулга
      • Модуль
      • Accounting mobile - Гар утасны апп
    • Smart HCM - Хүний нөөцийн систем
      • Танилцуулга
      • Модуль
      • HCM employee mobile - Ажилтны апп
    • Smart BI - Удирдлагын тайлангийн систем
      • Танилцуулга
      • Модуль
  • Distribution ERP
    • Smart Distribution
    • Smart Sale Mobile
    • Smart Order
  • Restaurant ERP
    • Smart Restaurant
    • Smart Restaurant POS
    • Smart Restaurant Pos Mobile
    • Smart Restaurant KDS / Рестораны Тогоочийн дэлгэц
    • Smart KIOSK / Рестораны КИОСК
    • Restaurant QR Menu / QR уншуулах захиалга өгөх
  • Retail ERP
    • Smart Retail - Дэлгүүрийн удирдлагын систем
      • Smart Retail
      • Smart Retail POS
      • Smart Retail Mobile
  • Pharmacy ERP
    • Танилцуулга Copy Copy Copy
  • Other Systems
    • Smart Balance Pro
    • Smart Balance Lite
    • Smart Pos - Кассын систем
    • Smart SMS
    • Smart Utillity Billing
  1. Борлуулалт

Хэрхэн шинэ хэрэглэгч болох вэ ?

💡
Хэрхэн шинэ хэрэглэгч болох вэ?
Шинээр харилцагч болохын тулд та юуны өмнө манай сошиал сувгууд болон вэбсайт имэйл болон биечлэн ирж уулзалт хийн системийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авсан байх хэрэгтэй. Дэлгэрэнгүй мэдээлэл дээр тулгуурлан ямар систем авахаа сонгосон бол дараахь зааврын дагуу шинэ хэрэглэгч болох юм.
1. Холбогдох
Холбогдох: Манай лавлах утас болон 77019090/3/ шугам руу холбоо барьж, системийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах.
Зөвлөгөө авах: Борлуулалтын хэлтэстэй уулзалт товлож, танай бизнесийн хэрэгцээ шаардлагыг хэрхэн хангаж болох талаар зөвлөгөө авах.
2. Санал, үнэ, гэрээ
Санал авах: Борлуулалтын менежертэй уулзаж, өөрийн шаардлагад нийцсэн системийн санал авах.
Үнийн харьцуулалт: Санал болгож буй үнийн саналыг харьцуулж, хамгийн тохиромжтойг сонгох.
Гэрээ байгуулах: Гэрээтэй уншиж танилцаад, зөрүүтэй мэдээлэл байгаа эсэхийг тулган баталгаажуулан илгээж, нэхэмжлэхийн дагуу төлбөр төлөлт хийгдсэнээр програм онлайнаар суулгах дуудлагад бүртгэгдэх болно.Төлбөр төлөгдснөөс хойшхи программ суугдах цаг хугацаа нь төлбөр төлсөн цаг өдөртэй холбоотой учраас манай IT мэргэжилтнүүд тухайн өдрийн дуудлагын ачааллаас хамааран харилцагч нарт мэдэгдэн ажлын 4 цагт багтаан програм суулгахыг эрмэлздэг.
3. Нэвтрүүлэлт
Тохиргоо хийх: Шинэ системийг үйл ажиллагааны хэрэгцээнд тохируулж, тохиргоо хийх.
Сургах: Ажилтнуудын шинэ системийг ашиглах талаар сургалтанд хамруулах.
4. Тест хийх ба Ашиглалтад оруулах
Тест хийх: Шинэ системийг туршиж, асуудлуудыг илрүүлж засах.
Ашиглалтад оруулах: Шинэ системийг албан ёсоор ашиглаж эхлэх.
5. Дэмжлэг ба Үйлчилгээ
Дэмжлэг авах: Шинэ системийг ашиглахад гарч буй асуудлуудад шийдэл олох, дэмжлэг авах.
Үйлчилгээний нөхцөлүүд: Үйлчилгээний нөхцөл, дэмжлэгийн гэрээ, системийн шинэчлэлтүүдийг тодорхойлох.
2d38704c-7a00-4189-a18f-1d82c0ce1499.jpg
Modified at 2024-07-26 04:28:36
Previous
Яагаад Смарт гэж ?
Next
Програм ажиллах техникийн шаардлага ямар байх вэ ?
Built with