Smart Software Group Docs
  1. Retail
Smart Software Group Docs
  • Back to home
  • Онлайн үйлчилгээний алба
  • Accounting
    • Систем
      • Хэрэглэгчийн түлхүүр үг хаанаас солих вэ?
      • Баримт засахаар хаалттай өдөр байна гэсэн анхааруулга гарч байна. Хаагдсан өдрийг хаанаас нээх вэ?
      • Тайлангууд дээр Ерөнхий няглангийн нэрийг хэрхэн солих вэ?
      • Ерөнхий тохиргоог хэрхэн хийх вэ?
      • Эксэлээр оруулсан баримтыг олноор яаж устгах вэ?
      • Харилцах/Кассын дансны үлдэгдэл хүрэхгүй байвал яах вэ?
      • Түгжигдсэн баримтыг хаанаас нээх вэ?
    • Ерөнхий дэвтэр
      • Данс олноор үүсгэж болох уу?
      • Санхүүгийн системээс НӨАТ хэрхэн илгээх вэ?
      • Гүйлгээ хэрхэн бүртгэх, гүйлгээ олноор цонх дээр хэрхэн ажиллах вэ?
      • Валютын гүйлгээг хэрхэн хийх вэ?
      • Олон харилцагч хоорондын гүйлгээний бүртгэл
      • НӨАТ хэрхэн бүртгэх вэ?
      • Хүүний орлогын татварын бүртгэлийг хэрхэн хийх вэ?
      • Гүйлгээний жагсаалт дээрх боломжууд
      • !Тайлант үе нээхэд дансны үлдэгдэл хүрэлцэхгүй байна анхааруулгыг хэрхэн засах вэ?
      • Дебит кредит бичилт хийх тохиргоог хэрхэн хийх вэ?
      • Нөат-ын үзүүлэлт болон мөнгөн гүйлгээний үзүүлэлтийг хэрхэн олон баримт дээр солих вэ?
    • Мөнгөн хөрөнгө
      • Касс харилцахын баримт хэрхэн бүртгэх вэ?
      • Банкны хуулга хэрхэн татах вэ?
      • Мөнгөн хөрөнгийн төсөв хэрхэн оруулах вэ?
    • Өглөг авлага
      • Харилцагчийн насжилтын тайлан хэрхэн авах вэ?
    • Бараа материал
      • Бараа материалын бүртгэл яаж хийх вэ?
      • Татан авалт дээр зардал шинээр хэрхэн нэмэх вэ?
      • Худалдан авалт болон бараа материалын орлого цонхны ялгаа юу вэ?
      • Бараа материалын товчоо тайлан дээр үлдэгдэл тоо 0 хэрнээ өртөг +/- үлдэгдэлтэй гараад байвал яаж засах вэ?
      • Барааны өртөг өндөр болон хасах руу орсон байгааг хэрхэн шалгах вэ?
      • Бараа материалын борлуулалтын дансны тохиргоо хэрхэн тохируулах вэ?
      • Тооллого хэрхэн хийх вэ?
      • Борлуулалт дээр хөнгөлөлтийн журнал бичилт хэрхэн хийх вэ ? хаанаас тохиргоог хийх вэ?
    • Хангамж
      • Хангамж хэрхэн бүртгэх вэ?
    • Цалин
      • Хөдөлмөрийн хөлсний дээд  доод хэмжээг хэрхэн тохируулах вэ?
      • Үндсэн цалин анкетын мэдээлэл шинэчлээд орж ирэхгүй байгааг хэрхэн шалгах вэ?
      • Нийгмийн даатгалын шимтгэл (НДШ) буруу тооцогдож байгаа алдааг хэрхэн засах вэ?
      • Банкны тайлан гарч ирэхгүй бол юуг шалгах вэ?
      • Цалингийн мэйлийн загвар хэрхэн засах вэ?
      • Ээлжийн амралтын мөнгө тооцоход олговол зохих цалин орж ирэхгүй бол яах вэ?
      • ХЧТА-ын хувь буруу гараад байгааг хэрхэн тохируулах вэ?
      • ХХОАТ буруу бодогдоод байвал хэрхэн шалгах вэ?
      • Ажилтан хэрхэн бүртгэх вэ?
      • Цалин бодолт хэрхэн хийх вэ?
      • Цалингийн гүйлгээ хэрхэн хийх вэ?
    • Үндсэн хөрөнгө
      • Хөрөнгийн орлого хэрхэн авах вэ?
      • Хөрөнгийн эхний үлдэгдэл хэрхэн оруулах вэ?
      • Хөрөнгийн борлуулалт хэрхэн хийх вэ?
      • Элэгдэл хэрхэн тооцуулах вэ?
      • Үндсэн хөрөнгийн тооллого хэрхэн бүртгэх вэ?
      • Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл дээр анхаарах шаардлагатай зүйлс
    • Үйлдвэрлэл
      • ДҮ-ийн нэгтгэл дансан дээр үлдэгдэл үлдээд байгааг хэрхэн засах вэ?
  • Retail
    • 1+1 бараан дээр бараа өгөх урамшуулал хэрхэн оруулах вэ ?
    • 100’000 төгрөгнөөс дээш худалдан авалтанд 1 бараа бэлэглэх урамшуулал яаж оруулах вэ?
    • Бэлгийн багц хэрхэн оруулах вэ ?
    • Кассирийн данс тодорхойгүй анхааруулга яаж засах вэ ?
    • Посруу нэвтрэхэд хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна гэвэл яах ёстой вэ ?
    • Пос дээр барааны мэдээлэл олдохгүй анхааруулга өгвөл яах вэ?
    • Тасгийн тохиргоо ашигладаг эсэхээ яаж мэдэх вэ ?
    • Борлуулалтын буцаалт яаж хийх вэ ?
    • Retail pos дээр барааны үнийн өөрчлөлт орж ирэхгүй байвал яах вэ ?
    • Retail дээр төлбөрийн мэдээлэл яаж засах вэ ?
    • Smart Retail программ дээр барааны хөнгөлөлт яаж олноор оруулах вэ ?
    • Smart Retail программ дээр барааны хөнгөлөлт яаж оруулах вэ ?
    • Smart Retail программ дээр бөөний үнэ яаж оруулах вэ ?
    • Smart Retail программ дээр оруулсан барааны хөнгөлөлтөө яаж олноор устгах вэ ?
    • Гүйлгээ пост хийсэн ч барааны үлдэгдэл хасагдахгүй байвал яах вэ ?
    • Гүйлгээ пост хийхэд орцтой барааны үлдэгдэл хасагдахгүй байвал яах вэ ?
  • Restaurant
  • Distribution
  • HR
    • Гэрээ тушаалыг хаана оруулах вэ?
  • Time Attendance
    • Ээлжийн цагийн хуваарийг яаж оруулах вэ?
    • Уян хатан цагийг яаж тохируулах вэ?
    • Тогтмол цагийн хуваарийг хаанаас харах вэ?
    • Баяр ёслол, амралтын өдрийг яаж тохируулах вэ?
    • Оролт гаралтын интервалын цаг тохируулсанаа хаанаас харах вэ?
    • Байршилыг хэрхэн тохируулдаг вэ?
    • Ажилтны зөрүүг хэрхэн арилгах вэ?
  1. Retail

Пос дээр барааны мэдээлэл олдохгүй анхааруулга өгвөл яах вэ?

Посын программ дээрхи барааны мэдээллийг посын удирдлагын программ буюу Smart Retail эсвэл Smart Accounting /Balance/ санхүүгийн программ дээр оруулдаг. Барааны мэдээллийг удирдлагын программ дээр оруулсны дараа пос дээр лавлах татснаар шинэ барааг сонгож борлуулах боломжтой болдог.
Энэ үед пос дээр барааны мэдээлэл олдохгүй анхааруулга өгвөл юу шалгах ёстой вэ?
1.
Санхүүгийн программ дээр барааны мэдээллээ үүсгэсэн бол барааны мэдээлэл дээр идэвхитэй эсэх , борлуулах эсэх чек байгаа эсэхийг шалгах
бараа.png
2.
Дэлгүүрийн программын барааны мэдээлэл дээр пос дээр борлуулах бараа эсэх чек байгаа эсэх
retail.png
3.
Хэрвээ тасгийн тохиргоо ашигладаг бол тасгийн тохиргоо хийгдсэн эсэхийг шалгах.
Лавлах- Тасгийн тохиргоо цонхыг нээнэ.
image.png
Тасгийн тохиргоо цонхон дээр бараагаа дуудна. Хэрвээ тасгийн тохиргоо хийгдсэн бол тасгийн тоо гэсэн баганад 1 буюу түүнээс дээш тоо харагдаж байгаа эсэхийг шалгах
Харин дараах зурагт үзүүлсэн шиг тасгийн тоо гэдэг багана хоосон байвал та тасгийн тохиргоо хийх шаардлагатай.
тасгийн тохиргоо.png
Гэхдээ хэрвээ танайх тасгийн тохиргоо ашигладаг бол дээрхи тохиргоог заавал хийх хэрэгтэй гэдгийг анхаараарай.
4.
Дээрх бүх тохиргоо байгаа хэрнээ орж ирэхгүй бол барааны баар код дээрхи хэмжих нэгж барааны мэдээлэл дээрхи хэмжих нэгжтэй ижил байгаа эсэх (Зураг 1 болон Зураг 2т тодруулсан хэмжих нэгж таарч байгаа эсэхийг шалгах)
Зураг 1
баар.png
Зураг 2
бараа 1.png
Дээрхи 4 тохиолдлыг та шалгаж үзсэн бол посын программ дээрээ лавлах татагдсан эсэхийг шалгаж үзэх хэрэгтэй. Лавлах татах үйлдэл хийсний дараа анхааруулга гарсан хэвээр байвал таны пос лавлахаа татаж чадахгүй байх өндөр магадлалтай тул та посын сүлжээ болон интернэтийн асуудлыг IT-аар шалгуулахыг зөвлөж байна.
Modified at 2025-09-29 07:44:01
Previous
Посруу нэвтрэхэд хэрэглэгчийн мэдээлэл олдохгүй байна гэвэл яах ёстой вэ ?
Next
Тасгийн тохиргоо ашигладаг эсэхээ яаж мэдэх вэ ?
Built with